politi angsøning

139 views
Navn:Niklas Baltzer Nilsen/rp Navn: Jørgen john

Hvor gammel er du (Min. 16 år, men der kan ske undtagelser

Har du nogen erfaringer som Politi?: ja på arma dillo og dania og er du edf og plangaming og Kellys Studio

Fortæl om din RP. karakter (minimum 75 ord): Min Rp karakter er en meget stille og rolig. Og som ikke syntes alt det er der helt vildt skyde krig er sjovt og som heller vil køre rundt og lave penge så jeg kan få nogle fede og hurtige biler (nok det min Karakter går mest op i samt pengene) og i stedet for at gå op i våben. ellers er Min karakter meget nede på jorden men har en fandens god humor. og har aldrig problemer med politiet det er noget federe når man stopper en vis man bare stikker af.  Fortæl om din RP. karakter (minimum 50 men har skavet 75  ord): Min Rp karakter er en meget stille og rolig. Og som ikke syntes alt det er der helt vildt skyde krig er sjovt og som heller vil køre rundt og lave penge så jeg kan få nogle fede og hurtige biler (nok det min Karakter går mest op i samt pengene) og i stedet for at gå op i våben. ellers er Min karakter meget nede på jorden men har en fandens god humor. og har aldrig problemer med politiet det er noget federe når man stopper en vis man bare stikker af.  

Hvad tror du selv du kan bringe til Politi korpset?: at vi bruger mere muden og bruger tazer i de rigitge tids puntkere og de store våben i de rigitge tids puntkere.

Hvorfor skal vi vælge dig? (Min. 100 Ord) i skal vælge mig fordi jeg masser  af tolgmodighed og jeg kan snakke folk til det fornuftige og  jeg er god til at køre og skyde og jeg er god til at flyve i kan bruge mig til alt inden for politiet og jeg har nogen ider til bankrøveri og til alle muglige ting  jeg er også god til at holde tone og snakke pænt til de ander borger og jeg høre hvad alle siger jeg er også god til at forhandle og   

Er du ind forstået med at du ALTID skal høre efter en ord overordnet?: ja

Hvad er det vigtigste våben som politibetjent: muden og tazerne 

Skal vi vide mere om dig (Fx sygdomme osv)?: ja jeg er ordblind

PÅ HOLD
Der er ikke skrevet nok
du har 12 timer til at lave den om

DU SKAL TAGE FAT I MAX LOPEZ

Reply