[b]Hvad er dit RP navn?: David Pedersen/Nicolaj Britton
Hvor gammel er du (Min. 14 år, men der kan ske undtagelser!)?: 13 men bliver 14 18/9 2017 :)
Har du nogen erfaringer som Politi?: ja jeg har været Politi på 1 anden server der hed Vikingerne ellers har jeg ikke som sådan
Beskriv dig selv i IRL (Min. 75 Ord)?: Jeg er en frisk dreng der godt kan lide IT og spiller tit computer. jeg har spillet fodbold i 5 år men stoppede fordi jeg syntes det blev forkedeligt og derefter startede jeg til håndbold og går stadig til håndbold og det har jeg gået til i 1 år nu. jeg bliver nemt hidsig men for det meste kan jeg godt styre mig i RP, jeg har spillet [/b]1,422 timer i alt i arma og 1,300 af dem har været RP. :)
[b]Beskriv din RP karakter (Min. 50 Ord)?: En fyr med gang i den som godt kan lide at køre rundt med sine venner og have det sjovt og som godt kan lide at skyde men også godt kan finde ud af det men self også lave noget fed RP som alle godt kan lide men vigtigt af alt så prøver jeg altid at få noget sjovt ud af selv de værste ting :)
Hvad tror du selv du kan bringe til Politi korpset?: En der godt kan finde ud af at ramme som selv om han godt kan finde ud af at ramme så er det første han gør ikke bare tage en gun frem og begynde at skyde og faktisk tager hænderne op eller prøver at snakke sig ud og en der kan lave god stemning en der har humor og prøver bare at få noget god RP og en god stemning i politiet. :)
Hvorfor skal vi vælge dig? (Min. 100 Ord) fordi at jeg er en sjov fyr, fordi at jeg kan lave noget god RP, fordi at jeg er sjov at køre rundt med og at jeg hurtigt ville kunne finde gode venner i politiet osv fordi at jeg ved hvad jeg snakker om hvis jeg snakker om noget ( især guns ) og selv om jeg er uvenner med folk kan jeg stadig sagtens få en god stemning hvis det er noget vigtigt fx at hvis jeg ikke var så gode venner med en i politiet kunne jeg sagtens sige fuck hvad det var vi var blevet uvenner over og så bare komme videre i live. :)
Er du ind forstået med at du ALTID skal høre efter en ord overordnet?: ja chef :D
Skal vi vide mere om dig (Fx sygdomme osv)?: nope ikke andet end at jeg godt nemt kan blive hidsig som jeg har skrevet længere oppe i ansøgningen :)
Din underskrift: David Pedersen[/b]
Hvad er dit RP navn?: David Pedersen/Nicolaj Britton
Hvor gammel er du (Min. 14 år, men der kan ske undtagelser!)?: 13 men bliver 14 18/9 2017 :)
Har du nogen erfaringer som Politi?: ja jeg har været Politi på 1 anden server der hed Vikingerne ellers har jeg ikke som sådan
Beskriv dig selv i IRL (Min. 75 Ord)?: Jeg er en frisk dreng der godt kan lide IT og spiller tit computer. jeg har spillet fodbold i 5 år men stoppede fordi jeg syntes det blev forkedeligt og derefter startede jeg til håndbold og går stadig til håndbold og det har jeg gået til i 1 år nu. jeg bliver nemt hidsig men for det meste kan jeg godt styre mig i RP, jeg har spillet 1,422 timer i alt i arma og 1,300 af dem har været RP. :)
Beskriv din RP karakter (Min. 50 Ord)?: En fyr med gang i den som godt kan lide at køre rundt med sine venner og have det sjovt og som godt kan lide at skyde men også godt kan finde ud af det men self også lave noget fed RP som alle godt kan lide men vigtigt af alt så prøver jeg altid at få noget sjovt ud af selv de værste ting :)
Hvad tror du selv du kan bringe til Politi korpset?: En der godt kan finde ud af at ramme som selv om han godt kan finde ud af at ramme så er det første han gør ikke bare tage en gun frem og begynde at skyde og faktisk tager hænderne op eller prøver at snakke sig ud og en der kan lave god stemning en der har humor og prøver bare at få noget god RP og en god stemning i politiet. :)
Hvorfor skal vi vælge dig? (Min. 100 Ord) fordi at jeg er en sjov fyr, fordi at jeg kan lave noget god RP, fordi at jeg er sjov at køre rundt med og at jeg hurtigt ville kunne finde gode venner i politiet osv fordi at jeg ved hvad jeg snakker om hvis jeg snakker om noget ( især guns ) og selv om jeg er uvenner med folk kan jeg stadig sagtens få en god stemning hvis det er noget vigtigt fx at hvis jeg ikke var så gode venner med en i politiet kunne jeg sagtens sige fuck hvad det var vi var blevet uvenner over og så bare komme videre i live. :)
Er du ind forstået med at du ALTID skal høre efter en ord overordnet?: ja chef :D
Skal vi vide mere om dig (Fx sygdomme osv)?: nope ikke andet end at jeg godt nemt kan blive hidsig som jeg har skrevet længere oppe i ansøgningen :)
Din underskrift: David Pedersen